Rummikub 3w1 to rewolucyjna wersja klasycznej gry, która łączy trzy fascynujące warianty w jednym pudełku! Dzięki unikalnemu połączeniu różnych zasad i strategii, każda rozgrywka staje się niepowtarzalnym wyzwaniem, pobudzającym umysł i rozwijającym zdolności logicznego myślenia.
Idealna propozycja dla całej rodziny oraz grup przyjaciół – Rummikub 3w1 doskonale sprawdzi się zarówno podczas rodzinnych wieczorów, jak i spotkań integracyjnych. Dzięki prostym zasadom, które wystarczy szybko przyswoić, gra pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie emocjonujących pojedynków, niezależnie od poziomu doświadczenia graczy.
Rummikub 3w1 zawiera 3 wersje gry:
- standard (z 2 jokerami),
- twist (z 8 specjalnymi jokerami),
- expert (z 8 kolorowymi jokerami).
W tym filmie pokażemy krok po kroku, jak rozgrywać partie, na co zwracać uwagę, oraz jak wykorzystywać specjalne „Jokery”, które zmieniają zasady gry i dodają jeszcze więcej emocji! 😄
- Jokery są cztery (po dwa z każdego rodzaju):
- Joker zwykły (kolor czerwony) – zastępuje dowolną liczbę
- Joker zmiany koloru (kolor czarny) – zastępuje dowolną liczbę i wymusza zmianę koloru (tzn. po lewej i po prawej stronie tego jokera muszą być dwa różna kolory). Może być wykorzystywany jedynie w sekwensach (seriach) – nie można go wykorzystać w grupach np. uzupełnić nim dwie trójki.
- Joker podwójny (niebieski) – zastępuje dwie dowolne liczby
- Joker lustrzany (żółty) – zastępuje jedną liczbę a ponadto po lewej i po prawej stronie musi być „lustrzane odbicie”. Np. w sekwencji 2-3-joker-3-2 zastępuje 4. Idealny jeśli masz dużo dublujących się liczb, ale generalnie najtrudniejszy w użyciu.
Podwójny Joker – kolor niebieski
- Podczas otwarcia Joker Specjalny przyjmuje wartość kostek, które zastępuje. Uwaga: wartość Jokera Lustrzanego wynosi zero.
Na przykład: Seria – 2 – Podwójny Joker -5. Podwójny Joker zastępuje 3 i 4. Przy pierwszym wyłożeniu, kostka ta otrzymuje wartość obu liczb,
które zastępuje (w tym wypadku suma wartości 3 i 4 czyli 7). Grupa- Niebieska 3 – Czerwona 3 – Podwójny Joker. Podwójny Joker
zastępuje Żółtą 3 i Czarna 3. - Podwójny Joker może być zastąpiony zarówno poprzez obie kostki, którym odpowiada
w zestawie lub poprzez manipulację zestawem w celu uwolnienia Jokera. - Kostka z Podwójnym Jokerem może być wykorzystana w każdym miejscu serii; jako pierwsza,
środkowa lub końcowa kostka. - Podwójny Joker nie może być wykorzystany przed kostką 2 lub po kostce 12 (Tylko 1 może
znaleźć się przed 2 i tylko 13 może znaleźć się po 12).
Joker Zmiany koloru – kolor czarny
- Joker Zmiany koloru wykorzystywany jest jedynie w seriach i używany jest do utworzenia zestawu w dwóch kolorach. Joker zmiany koloru może być ułożony na poczatku lub na końcu serii.
- Podczas korzystania z Jokera Zmiany Koloru w seriach, kostki znajdujące się przed jokerem muszą być innego koloru niż kostki umieszczane po nim.
- Joker Zmiany koloru może być wykorzystany na końcu serii, jednak kostki wyłożone po nim muszą być w innym kolorze.
- Joker Zmiany Koloru przyjmuje wartość liczby, którą zastępuje w serii.
Lustrzany Joker – kolor żółty
- Joker Lustrzany wykorzystywany jest do tworzenia serii lustrzanych zarówno w seriach jak i w grupach.
- Każdą liczbę dołożoną po jednej stronie, należy również dołożyć po drugiej stronie Jokera.
- Joker Lustrzany odpowiada wartości liczby na środku. Joker Lustrzany ma wartość zero.
- Do zestawu można odejmować lub dokładać kości, jednak ten Joker Specjalny musi być wykorzystany wyłącznie jako Joker Lustrzany.
- Joker Lustrzany nie może być zastąpiony żadną kostką. Można go uwolnić jedynie rozbijając
układ. - Jest doskonałym narzędziem do gry podwójnymi kostkami.
Pozwól sobie na oderwanie się od codzienności i zanurz się w świecie strategicznych zagadek oraz dynamicznych wyzwań. Odkryj nowe możliwości, rozwijaj swoje umiejętności i ciesz się niezliczonymi godzinami wciągającej zabawy. Dołącz do grona entuzjastów, którzy już pokochali magię Rummikub 3w1 i przekonaj się, że klasyka w nowoczesnym wydaniu może być jeszcze bardziej ekscytująca!
